Communicatie wordt steeds meer visueel. Elke werkenbij- of recruitmentsite bevat daarom foto's, video's, vlogs, animaties en wat al niet meer. Maar elke werkenbij-site bevat ook tekst. Tekst die aan vier eisen moet voldoen: hij moet goed vindbaar zijn, de toon moet passen bij jouw organisatie, de informatie moet aantrekkelijk en wervend geschreven zijn en hij moet tegemoet komen aan de informatiebehoefte van jouw doelgroep(en). Als aan deze eisen is voldaan, wordt jouw site een aantrekkelijk en samenhangend geheel dat je flexibel kunt inzetten, bijvoorbeeld voor sociale media of bij (doelgroep)campagnes.

Jij krijgt een effectieve plaats waar je jouw verhaal kunt vertellen. Sollicitanten krijgen het gevoel dat ze welkom zijn en zijn goed geïnformeerd. En vanzelfsprekend is de site goed vindbaar in zoekmachines.

Hoe werkt het?

  1. Je begint met het invullen van het contactformulier.
  2. Ik bel je daarna zo snel mogelijk op voor een toelichting. Eventueel maken we een afspraak.
  3. We bepalen, in overleg met je webredactie, communicatie of websiteleverancier, welke teksten er gaan komen.
  4. Je ontvangt van mij een voorstel, inclusief de kosten.
  5. Als de offerte akkoord is, ga ik jouw teksten schrijven.
  6. Na eventuele correcties en akkoord plaatsen we de teksten op je site.
  7. Zo heb je een informatieve en wervende recruitmentsite!